Tawaran Istimewa

We’ve got your passes to MTV World Stage right here.

Superstars Justin Bieber, Jay Park, Kara and Mizz Nina are taking Malaysia by storm this July! You know you want passes to catch all the action. All you have to do is sign up for the Astro Variety Pack now, and you could be one of 100 lucky Astro Variety Pack subscribers to walk away with 2 passes to MTV World Stage Live in Malaysia 2012. If that’s not enough, 5 lucky subscribers will snag themselves a pair of VIP passes and exclusive Meet & Greet passes, so subscribe now!

http://my.churpchurp.com/tryiy/share/AstroMTV

Thursday, February 9, 2012

LG latest smart phones - Optimus 3D

Saya cuba mencari gadjet terbaru di laman sesawang dan menemui peranti terbaru keluaran LG.  Gadjet yang di beri nama Optimus 3D.  Gadjet ini mempunyai fungsi serta dilengkapi peralatan-peralatan terkini dan moden bagi memberi kelebihan dalam operasi penggunaan harian yang ada pada handphone masa kini.

Cuba anda bayangkan kalau anda baru mendapat cahaya mata atau baru sahaja berkahwin.  Cuba pula anda bayangkan anda boleh mengabadikan masa-masa indah perkembangan, pembesaran atau pengalaman bulan madu anda dalam bentuk diari hidup kemudian diari tersebut dapat ditonton semula agar anda mengingati  pahit dan manis kehidupanya anda.




 Tahu kah anda anda boleh merakam serta menonton video seperti di atas hanya menggunkan peranti handphone anda iaitu LG OPTIMUS 3D terbaru.  Anda juga boleh upload video yang anda lakukan terus ke web menggunakan peranti anda terus.

 Ini dia HP yang saya maksudkan:


 
Antara 'features' lain yang diketengahkan adalah:


  1. Rakaman 3D Real-Time.  LG Optimus 3D dilengkapi dengan kamera5 Megapixel , dioptimumkan untuk mengambil gambar serta merakam video dalam bentuk 3D... 3D tu Bro.!. Lagipun, kehidupan sebenar kita bukanya  2D, jadi kita boleh menyimpan  memori indah kita dalam bentuk asal.
  2. Lihat rakaman 3D di YouTube.   Kebolehan menoton di tallian filem 3D dengan mudah melalui saluran 3D pertama di dunia seperti di dalam  YouTube
  3. Paparan Skrin bebas gelas-4.3 "Lebar .    Melihat kandungan dalam 2D ​​(sehingga 1080p) atau 3D (sehingga 720p) pada paparan 4.3 "inci. LG Optimus 3D.  dengan keupayaan ini ia akan  membenarkan anda untuk mengalami keseronokan menonton.dan bermain permainan 3D.
Selain daripada Dual Core, Tri Teknologi Dwi (satu teknologi baru prosesor) berkeupayaan melebihi dual core membantu pengoperasian lebih laju serta capaian yang lebih pantas. terdapat lebih banyak maklumat berkaitan hand phone ini yang membuatkan aku teruja untuk memilikinya. dapatkan maklumat lanjut telepon mudah alih terbaru ini dan kelebihanya di laman sebenar sayarikat tersebut dan buatlah perbandingan sendiri.



   


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes