Tawaran Istimewa

We’ve got your passes to MTV World Stage right here.

Superstars Justin Bieber, Jay Park, Kara and Mizz Nina are taking Malaysia by storm this July! You know you want passes to catch all the action. All you have to do is sign up for the Astro Variety Pack now, and you could be one of 100 lucky Astro Variety Pack subscribers to walk away with 2 passes to MTV World Stage Live in Malaysia 2012. If that’s not enough, 5 lucky subscribers will snag themselves a pair of VIP passes and exclusive Meet & Greet passes, so subscribe now!

http://my.churpchurp.com/tryiy/share/AstroMTV

Thursday, February 9, 2012

DG Smart Plan and my Android Phone


Apabila seseorang berkata, 'ais krim sandwich'; apa yang akan anda fikirkan? Kami Nuffies bayangkan panas, hari panas terik (yang tidak begitu jauh dari realiti!) Dan menikmati ais sejuk yummy merawat diisi dengan kebaikan lazat, berkrim; sandwic ais krim! Perkara-perkara ini adalah hampir pupus tetapi jika anda peluang kepada mereka melakukan memastikan merebut!

Terima kasih kepada DiGi, peminat Android kini akan mendapat gatal palet mereka sekali lagi dengan pembebasan Nexus Samsung lazat GALAXY, yang berjalan di atas Android 4,0 Cream Sandwich Ais! Walaupun tidak benar-benar boleh dimakan, Sandwich Aiskrim ini adalah platform Android untuk telefon pintar dan tablet. Ia membina terhadap perkara-perkara yang orang suka tentang Android mudah multitasking, pemberitahuan kaya, skrin rumah disesuaikan, widget resizable, dan interaktiviti yang mendalam dan menambah cara-cara baru berkuasa berkomunikasi dan berkongsi.

DiGi akan mengadakan satu bengkel Hari Fanndroid dan mereka akan menawarkan 35 Super Blogger DiGi diberi peluang sepenuhnya untuk menikmati rasa enak! Selain mempelajari lebih lanjut mengenai keupayaan menarik Sandwich Ais Krim, semak terbaru Android peranti boleh didapati dengan DiGi, dan belajar lebih lanjut mengenai projek pemodenan rangkaian DiGi. Butir-butir bengkel adalah seperti yang diberikan di bawah:


Tarikh: 3 Mac 2012 (Sabtu)
Masa: 10.30 pagi - 1.30 petang
Tempat: Studio, D'rumah, Shah Alam.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes