Tawaran Istimewa

We’ve got your passes to MTV World Stage right here.

Superstars Justin Bieber, Jay Park, Kara and Mizz Nina are taking Malaysia by storm this July! You know you want passes to catch all the action. All you have to do is sign up for the Astro Variety Pack now, and you could be one of 100 lucky Astro Variety Pack subscribers to walk away with 2 passes to MTV World Stage Live in Malaysia 2012. If that’s not enough, 5 lucky subscribers will snag themselves a pair of VIP passes and exclusive Meet & Greet passes, so subscribe now!

http://my.churpchurp.com/tryiy/share/AstroMTV

Sunday, June 26, 2011

Pembatalan penggunaan MEE GO


Nokia CEO bersedia untuk meninggalkan MeeGo, walaupun N9 menjadi hit


 Nokia N9 dipercayai akan lebih berkesan sekiranya menggunakan prisian yang lebih berkesan dari

Sistem peranti N9 boleh digunakan bersam hanya untuk 3 jenis prisian  Nokia kecuali Windows.

Elop juga memaklumkan masa hadapan Nokia ialah untuk bersam prisian  Eindows dan ini bermakna bahawa Nokia tidak boleh kembali ke MeeGo.

 Elop telah berkata, "Saya telah mengambil bahagian dalam perbualan dengan teleoperators dan saya telah menjadi sebahagian daripada kumpulan ujian pengguna. Maklum balas telah sangat positif dan saya yakin bahawa sistem Windows Telefon akan menjadi kejayaan besar."

Bagi pekerja-pekerja Nokia yang takut bahawa Nokia akan menjadi subkontraktor untuk Microsoft, Elop menolak sentimen itu. Dia berjanji bahawa, "Nokia akan terus penyelidikan dan pembangunan di sebelah perisian, serta dalam perkhidmatan dan reka bentuk peralatan. Kami akan membina ciptaan untuk telefon Windows kita yang akan menjadikan kita berdiri selain daripada pesaing kita dan membawa kelebihan yang besar kepada kita permohonan pemaju. " Ketua Pegawai Eksekutif


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes